Перемикання мов

Популярні завантаження

Найпопулярніші завантаження з архіву
Ой, минула вже Зима!  1,001
На гостини до осені  995
Комп’ютерна казка «Теремок»  896
Про лінь забудеш – здоровим будеш  770
Фабрика зірок  232
Для приватного використання, при копіюванні посилання на джерело обов'язкове

Добери пару

    Мета. Вчити дітей порівнювати предмети за формою, розміром, кольором, призначенням. 

    Обладнання. Знайомі дітям геометричні форми або тематичні добірки зображень різних предметів, які можна об'єднати у пари (наприклад, яблука різного кольору, великі та маленькі; кошики різного розміру і т.д.). За тим же принципом можна підібрати іграшки: ляльки і одяг, будиночки, машини і т.д.

    Хід гри. Дайте дітям можливість уважно розглянути картинки, а потім запитайте у них, що спільного між зображеними на них предметами, і чим вони відрізняються. Далі, на прохання різних іграшок (ляльок, тваринок), діти вибирають потрібний їм предмет (наприклад, морквинку для зайчика), а потім шукають пару (наприклад, такої ж довжини огірок або такого ж кольору апельсин). Потім пояснюють за якою ознакою підібрана пара. Наступне завдання підібрати пару за певною ознакою. Діти, які сидять за одним столом, контролюють одне одного, радяться з іграшками.

    Варіант 1. Діти, які сидять за одним столом, ділять всі картинки між собою і складають з них пари. Якщо предмети не можна об'єднати за жодною ознакою, запропонуйте дітям обмінятися ними з товаришами, щоб підібрати пару самому і допомогти іншим.

    Варіант 2. У групі з'являється мудра змія, яка цікавиться, чи готові діти виконати більш складне завдання — взяти яку-небудь картинку і за однією з ознак — колір, форма, призначення — дібрати пару серед обладнання кімнати. Діти починають виконувати завдання, а змія заохочує їх, обіцяючи допомогу інших дітей, які тихими оплесками повідомлятимуть, що той, хто вирушив на пошуки, знаходиться далеко від потрібного предмета, а гучними оплесками, що він наближається до нього. Таким чином, завдання виконуватимуть фактично всі діти.

    Варіант 3. Змія, впевнившись, що діти стали майже такими ж мудрими, як вона, пропонує всім одночасно шукати пару для свого предмета. Коли пари підібрані, змія пропонує подивитися на них і оцінити правильність виконання завдання кожною дитиною. З тими, хто вдало знайшов пару, змія танцює; тим, хто помилився, обіцяє допомогти при повторенні гри.