Перемикання мов

Популярні завантаження

Найпопулярніші завантаження з архіву
Ой, минула вже Зима!  1,051
На гостини до осені  1,041
Комп’ютерна казка «Теремок»  947
Про лінь забудеш – здоровим будеш  789
Фабрика зірок  242
Для приватного використання, при копіюванні посилання на джерело обов'язкове

Дорожні знаки

     Мета. Навчити дітей орієнтуватися за дорожніми знаками, дотримуватися правил дорожнього руху. Виховувати вміння бути ввічливим, уважним один до одного.


    Обладнання: медальйони — дорожні знаки: «світлофор», «пішохідний перехід», «діти», «в’їзд заборонено», «місце стоянки», «пункт медичної допомоги», «рух прямо», «телефон» і т.д., медальйони — легкові та вантажні машини різного призначення. Контрольні талони з відривними пелюстками. Звірятка.


    Хід гри. Дітей ділять на пішоходів, дорожні знаки, автомобілі і одягають на них відповідні медальйони-атрибути. Дорожні знаки займають свої місця. Спочатку в дорогу вирушають пішоходи, а тих, хто порушив правила дорожнього руху, знаки затримують. Автомобілі оцінюють правильність поведінки пішоходів і вимоги дорожніх знаків. Потім вони самі вирушають в дорогу. Недисциплінованих або неуважних знаки затримують, а їхню поведінку оцінюють пішоходи. Гру повторюють до тих пір, доки всі не вивчать правила дорожнього руху.


    Варіант 1. Тепер знакам буде більше турботи – в дорогу одночасно вирушають пішоходи і автомобілі. Затриманих порушників оцінюють всі разом. За кожне порушення відривають пелюстку з контрольного талона. Виграє той, у кого збереглися усі пелюсточки.

Доцільно використати загадки про дорогу, світло.


    Варіант 2. Придумайте проблемні ситуації, в які можуть потрапити пішоходи-звірятка. Наприклад, зайчик побіг на червоне світло. Запропонуйте дітям розіграти альтернативне вирішення даної ситуації: автомобілі різко загальмували, наїхали один на одного, утворилась пробка; хтось наїхав на зайця; заєць встиг перебігти вулицю, але збив з ніг пішохода. Ситуації придумайте разом з дітьми.


    Варіант 3. Грають дві групи по двоє-троє (водії і пішоходи). Вони сідають з двох боків столу, на якому намальовані проїжджа частина вулиці і тротуар, виставлені по одному-два дорожніх знаки. Поява кожною нового знака провокує нову дорожню ситуацію. Далі хід гри як і в попередніх ситуаціях.